Bridgeclub Oosterblokker

billionphotos 995091 small500

Tijdens de jaarvergadering 1995 van de Seniorenbond ontstond het idee te gaan bridgen.

Dat was het begin van de Bridgeclub Oosterblokker, kortweg B.O.B.. De club
groeide in korte tijd en heeft zich in het jaar 2000 aan de zorg van de seniorenbond
onttrokken. In 2003 kreeg ze de officiële status van vereniging.

De Club

billionphotos 995091 small500

Het is het een goede gewoonte binnen de club om alle gedenkwaardige dagen te vieren.

Zo zijn er traktaties met Sinterklaas, een extraatje met Kerst en Pasen, maar ook bij de viering van de verjaardag van B.O.B. in oktober.

De lustrumviering is altijd een hoogtepunt. Als extra activiteit wordt voor liefhebbers eens per jaar een bridge weekend georganiseerd.

billionphotos 995091 small500

In het najaar organiseert Bridgeclub Oosterblokker een cursus voor zowel beginners als voor leden die de basiskennis nog eens willen doornemen.
Wilt u lid worden van onze club of wilt u zich opgeven voor de bridgecursus, dan kunt
u zich aanmelden bij B.O.B.: Jan Smit (0229-246275) of Co van Langen (0229-275347).

Leden

Momenteel zijn er 50
leden die uit heel oostelijk West-Friesland komen.

De contributie bedraagt 35 euro per jaar. Het komende seizoen is er nog plaats voor een aantal nieuwe leden.

Vele vrijwilligers van B.O.B. verrichten activiteiten zoals het speelklaar maken van de
zaal, het zorgen voor koffie en thee en het opruimen.

Bridgen bij Bridgeclub Oosterblokker

In de historische Pancratiuskerk speelt Bridgeclub Oosterblokker elke dinsdagmiddag van 13.00 tot 16.30 uur zes rondes van dertig minuten. Na de tweede ronde is er een pauze van tien minuten.
Het speelseizoen loopt vanaf begin september tot begin mei en bestaat uit vijf perioden van zeven weken. Bridgeclub Oosterblokker speelt in drie lijnen. Na ieder periode volgt promotie en degradatie.

Lid worden ?

B.O.B